Rtěnka Helena Rubinstein Wanted Rouge - č.001 Charm

Tak si říkám, že tu dlouho nebyla žádná věc na rty. Tak honem to napravit! Dneska se podíváme na rtěnku Helena Rubinstein Wanted Rouge, kterou mám v odstínu 001 Charm.

No a klasicky začneme obalem. Ten je celý stříbrný a na mě působí luxusním dojmem. Otvírání je klikací, stejně jako například u rtěnek Dermacol Lip Seduction, které jsou asi všem dobře známé :)


Odstín se mi moc líbí. Je to jemňounce růžová barva, která vůbec nekřičí a spíš jen doladí rty. Na běžné každodenní nošení úplně ideální! :)

Rtěnka je hydratační, pěkně krémová, což teda značí, že nemá ohromující výdrž. Ale není to žádná katastrofa. Jako velké plus bych uvedla, že mizí celá. Ne jen uprostřed. Nezůstane pak jen kontura, což je fajn :)

No a nakonec samozřejmě i nějaký kámen úrazu. A tím je tady cena. Běžně se totiž pohybuje okolo 700Kč, což já prostě za rtěnku nejsem ochotná dát, protože si myslím, že i v drogeriích jsou fajn kousky. Když jsem ji kupovala, narazila jsem v Rakousku na akci, takže stála 4€, cca 100Kč. Super kauf, ze kterého jsem byla nadšená! :)

A co vy a značka Helena Rubinstein, máte nějaké zkušenosti?

10 komentářů:

  1. tak tá cena by bola naozaj šialená:) ale ty si spravila výhodný nákup :) odtieň je pekný jemný a hodí sa ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc hezky, hned jsem po ní zatoužila :-D

    OdpovědětVymazat
  3. S touto značkou žádné zkušenosti nemám, ale rtěnka vypadá opravdu úžasně. Přesně odstín, který mám nejraději:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. nič z tejto značky nevlastním ale takejto farby rúže to je moje :) určite by do mojej zbierky zapadol :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten obal se mi moc nelíbí, ani ta žvýkačková barva, ale na tvých rtech je vážně "k nakousnutí" ;) Moc ti sluší! :) Já bych vypadala jako nějaká trapná napodobenina Barbie :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Barva je nádherná a za ty peníze super nákup! Od Heleny Rubinstein nic nevlastním a vzhledem k těm cenám si myslím, že to tak asi ještě dlouho zůstane. :-D
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je úžasný nákup! 700 je teda opravdu hodně, ale 100, to je jak za hubičku :D Navíc je to hezká barvička, máš pěkně tvarované rty, takže ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo já tuhle značku vůbec neznám, abych řekla pravdu :) Ale vypadá báječně, i ten obal teda.. :) A navíc taková sleva, přímo paráda! :D

    OdpovědětVymazat
  9. ja som mala raz tu ich ikonicku riasenku a nakoniec som z nej bola sklamana...:/

    OdpovědětVymazat
  10. Uzasna barva, ruzovky, ty ja mohu!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥