Jakou kosmetiku jsem měla s sebou v Itálii

Tak a mám po dovolené. Jejda, jak mě se nechtělo domů. Bylo tam úúúžasně. No a protože jsem tam myslela i na blog, nafotila jsem veškerou kosmetiku, kterou jsem měla s sebou, abych Vám to mohla ukázat. Takové samozřejmé věci jako mýdlo, kartáček a pastu jsem nefotila.

A jinak jsem neměla dobrý foťák, takže jsou fotky horší kvalita, tak to prosím omluvte :)
  • (1) Micelárka od Biodermy - odličovací klasika. Nejlepší z nejlepších :)
  • (2) Bioderma Photoderm 50+ - tak silný opalovák používám jen na obličej, který si nechci opalovat, protože pak pleť stárne a taky se mi dělají pihy.
  • (3) Tělové mléko Sexy little things noir tease mi přivezla známá z Ameriky. Úplně náááádherně to voní, ale to je tak asi všechno. Hydratace je nulová a vzhledem k tomu, že jsem se u moře začala loupat, tak mi tohle mléko rozhodně nestačilo.
  • (4) Krém na ruce. U moře absolutní must have. Nosila jsem si ho i na pláž, protože ty vysušené ruce z mořské vody nesnesu :)
  • (5) Tělové mléko Panthenol. Kdybych se spálila :)
  • (6) Lak na vlasy Taft. Tenhle je absolutně nejlepší, ale bohužel se u nás neprodává. Vozí mi ho taťka z Rakouska.
  • (7) Odličovací ubrousky Douglas. Pro mě super jen pokud jsem se líčila bez řasenky :)
  • (8) Antiperspirant Nivea. Tenhle jsem si poslední dobou hodně oblíbila, opravdu nědělá fleky na oblečení a hezky voní.
  • (9) Sérum Dior
  • (10,11) La Roche-Posay Effaclar H -čistící pěna a K - krém. Duo, které poctivě testuju a určitě o něm bude na blogu ještě řeč! :)
  • (12) Laky na nehty. Kdyby se mi sloupaly nehty, které jsem si dělala k plavkám.
  • (13) Pudr Rimmel Stay Matte. 
  • (14) BB cream Missha Signature. Úplně ideální do města na sluníčko díky ochrannému faktoru.
  • (15) Rozjasňovač z limitky Essence Sun kissed. Je nádherný, jsem z něj naprosto nadšená ( což se poslední dobou u věcí od Essence nestává). Pokud ho ještě někde seženete, berte ho! :)
  • (16) Řasenky. Vzala jsem si 2, a to Gabriella Salvete a jednu z mých nejoblíbenějších Astor. Voděodolné řasenky žádné nemám, protože to nemám ráda a k vodě mi přijde stejně zbytečné se líčit :)
  • (17) Zelené tužky na oči Gabriella Salvete a Miss Sporty. S nimi vytvořím nejrychlejší denní líčení. No a na obočí jsem si vzala pouze gel od Alverde.
  • (18) Tvářenka Loreal

A to je všechno. Ve výsledku je toho docela dost, že? :) Stačilo by Vám na dovči, co jsem měla s sebou já? :)

6 komentářů:

  1. Mýslím že si toho mala tak akurát z každého rožka troška :) things we love <-- GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek Jani ;) Na některé produkty si mě nalákala.. Já bych si s tím rozhodně vystačila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je výbavička :) Mě balení čeká zítra, tak aspoň si nebudu říkat že toho mám hodně :) Jsme přece ženské :-) Jinak na recenzi té pěny od La Roche Posay se moc těším, protože jsem o ni kdysi uvažovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rozjasňovač se mi moc líbí ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Beru toho s sebou výrazně míň, hlavně proto, že si to nosím na zádech a každé kilo navíc se pronese :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si toho beru snad jeste vic:) hlavne ty dekorativní kosmetiky:) musím mít několik stínu,abyc pak mela na vyber ze jo:-D příště bych to mela omezit jako ty:) super článek!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥