Rtěnky Rimmel Moisture Renew

Kdybych si měla vybrat jednu značku z drogerie, nejspíš bych řekla Rimmel. Zatím všechno, co jsem od této značky vyzkoušela, bylo super. Mám ráda jejich make-upy (o kterých bude, mimochodem, taky řeč), o pudru Stay Matte jste mohli také vidět u mě jen chválu a dnes tomu nebude jinak, také budu chválit a to rtěnky  Moisture Renew.


Jak vidíte, jsou to opravdu krásky. Moc se mi líbí jejich obal, který je metalický, takže připomíná fialový kov. No a nahoře je klasická Rimmel korunka, takže určitě působí přímo královsky ;)


Rtěnky jsou hezky krémové, hydratační, nevysušují ani trošku. I přesto mají docela solidní výdrž. Jako plus bych uvedla také to, že nezalézají do vrásek ani je nijak nezvýrazňují. Navíc obsahují také ochranný faktor 20 SPF.

Co se týče pigmentace, ta je super. Intenzivní odstín vytvoříte jedním tahem. Myslím, že v nabídce je 13 různých odstínů, takže si snad vybere každá. 

Moje odstíny jsou 210 Fancy, což je jemňounce růžová barva, která má hodně třpytek. Trochu mi na ní vadí, že se hodně odráží a háže bílé odlesky, což může působit trochu mrtvolně. Na druhou stranu je ideální k výrazným očím.

No a dále mám odstín 160 Rose Passion. Klasická křiklavě červená. Je nádherná, ale já na ni bohužel nemám odvahu, takže ji příliš nenosím. Koupila jsem si ji jen na maškarní a také noční prohlídky zámku, takže jsem ji měla celkově asi dvakrát na sobě. Ale často si ji jen tak nalíčím doma s tím, že se ji naučím nosit a moc se mi to líbí, ale ven si to pak nevezmu... Snad k ní ještě časem "dozraju", protože se mi vážně moc líbí :)

No a tady rtěnka v praxi na nočních prohlídkách zámku v Lednici :))


A to je dnes všechno. Rtěnky bych Vám tedy určitě doporučila (jejda poslední dobou nějak moc chválím a doporučuji, měla bych napsat také hate článek :D). Já sama se chystám na další odstín - nějakou růžovku bez třpytek.

Cena se pohybuje kolem 100Kč

Hodnocení: 9/10

Znáte tyhle krásky? Nebo o nich aspoň uvažujete? :)


22 komentářů:

  1. Počkej si na Caresse :), jiank tak červená nevypadá zle, ale chce to odvahu ji nosit, to znám ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zatím jen jednu, ale tuhle jsem na blogu Levandule zahlédla krásný fialový odstím, který musím v nejbližší době mít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslíš 180? :) Na něj jsem taky koukala, taková růžovo-fialková...

      Vymazat
  3. Mám doma také jednu (odstín 700 Nude delight), shodou okolností to byla moje úplně první rtěnka:) Tu dobu jsem ji používala neustále, nicméně až časem jsem si všimla, jak velký oranžový podtón má.. a od té doby hledám nějakou více do růžova.. zatím se mi to moc nedaří, ale věřím.. že ji jednou najdu:) jinak ale s tou mojí rtěnkou problém nemá, co se týče vlastností, tak je naprosto bezproblémová:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím jestli máte tuto rtěnku tj. nude 700 ráda ji koupím v nové kolekci již nejsou (bohužel) děkuji koupím i více kusů. georgiui@seznam.cz

      Vymazat
  4. ta výrazná červená vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle rtěnky jsem zatím nějak přehlížela, vždycky sáhnu spíš po Maybelline nebo po Kate od Rimmelu, ale nějakou musím zkusit, SPF20 si mě získalo stejně jako hydratace, takže díky za tip:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kate bych chtěla taky zkusit. Tu ještě žádnou nemám... :)

      Vymazat
    2. Kate jsou skvěle pigmentované a krásně voní, ale s tou hydratací je to horší... I tak je mám ráda:)

      Vymazat
  6. Rtěnky od Rimmelu miluji:-), měla jsem v minulosti tyhle dvě, ale v jiných odstínech a nemohla jsem si je vynachválit:-). Jinak na fotce Ti to moc sluší:-*
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkné rtěnky, ta víc do červena je na rtech krásná

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Z téhle řady rtěnku nemám, ale chtěla bych odtín Vintage Pink :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super barvičky ! Moc se mi líbí ta 160 :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  10. ten cerveny je uzasny!

    Inak posledny tyzden BIELENDA giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Tuto rtěnku jsem si vždy chtěla koupit jen kvůli jejímu krásnému obalu ! :D a stejně si jí jednou pořídím ! :) Hezké barvy !

    OdpovědětVymazat
  12. S červenými rtěnkami jsem na tom stejně jako ty,taky je většinou nosím jen doma :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tá ružová je dosť trblietavá ale tá červená je krásna ! :)


    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle rtěnky mám ráda. Vybrala sis pěkné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rose passion je opravdu moc pěkná barva.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥