Nivea tělové mléko do sprchy (výživné)

Myslím, že článků na téma tělová mléka postupně ubývá a už nejsou tak medializovaná, jako před nějakou dobou, kdy jsme je mohli vidět na každém blogu. A právě proto jsem si řekla, že je ten vhodný čas napsat můj názor na ně. Pokud Vás zajímá, čtěte dál... :)

Jak jste si už možná všimli, v nabídce jsou dva druhy těchto tělových mlék. Bílá varianta, hydratační pro normální pokožku a modrá, výživná pro pokožku suchou. Já mám k zrecenzování právě modrou variantu.


Tělové mléko se nanáší na vlhkou pokožku a následně oplachuje vodou. Je však nutné říct, že nenahrazuje sprchový gel (což je tak trochu škoda, pro nás lenochy :D). Je potřeba nejdřív se umýt mýdlem a až následně použít Niveu.


Jak vidíte, na balení je také upozornění, že máte po koupeli omýt vanu či sprchu. Tak tu je opravdu potřeba aspoň důkladně opláchnout. Konzistence mléka je totiž gelová a všechno po ní klouže :).

Na pokožce vůbec nepění a v podstatě jak ho nanesete, tak na ní i zůstane. Až po vysušení ucítíte, oproti normálnímu sprchování, rozdíl. Kůže je krásně sametová, vyživená a hydratovaná. Opravdu jako po natření krémem, jen s tím rozdílem, že se můžete hned obléct a nemáte pocit mastnoty! No není to super? :)

Navíc je to pro mě nejlepší varianta na koupaliště nebo krytý bazén. Protože jestli něco opravdu nenávidím, tak je to pokožka vysušená chlorem. A mazat se tam krémem mi přišlo nepohodlné. Takže teď mám báječnou alternativu do sprchy.

No a jako další plus bych uvedla vůní. Ta je úplně typická pro Niveu, což u jiných výrobků, jako jsou krémy, moc nevyhledávám, ale tady mi to přijde fajn. Po koupeli mám totiž pocit, že voním jako čerstvě vyprané prádlo :))

Složení:

Takže abych to shrnula. Mléko Vám určitě doporučuji, pokud se Vám nechce každý den natírat. Je to opravdu rychlejší varianta, což mi vyhovuje :)

Hodnocení: 9/10

Co Vy a Nivea sprchová mléka? Máte zkušenosti? Také je máte rády?

8 komentářů:

  1. Přesně tohle mám taky doma! :-) A jsem ráda, že po namazání a umytí už nemusím čekat, až se tělové mléko nebo máslo vstřebá. (Kdyby to ale nahrazovalo i sprcháč, byla bych nadšená.) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. testovala jsem bílé a nesedlo mi, psala jsem o něm na blogu. teď ho vypotřebovávám na nohy po holení, na to je dobré. ale mám to modré v mini cestovní verzi a vyhovuje mi víc, líp voní a aspoň trochu ta hydratace vydrží. ale kámoši stejně moc nebudeme, ani s jedním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím s Tvým názorem Janičko:-) s tímto mlékem do sprchy jsem prostě spokojená:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. už dlouho ho chci vyzkoušet :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  5. noo mne toto telové mlieko nejak nesadlo, zozačiatku bolo super, ale po skoro mesiaci a pol používania nebadám žiadne výsledky :/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. vubec me nelaka, slozeni nic moc a hlavne neni nad to se pak namazat svym oblibenym kremem/olejem.. Niva je vubec hrozna:/

    OdpovědětVymazat
  7. jojo určo ho zkusím vypadá dobře:) tělová mléka jsou dobré:)krásně voní

    OdpovědětVymazat
  8. naprosto souhlasím :) tělová mléka do sprchy jsou výborná ....

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥