Mono pudrové stíny Yves Rocher č.120

No... jak začít? Taky vždycky řešíte problém, že nevíte jak a potom najednou, po první větě, už to jde samo? Aspoň já to tak mám vždycky :)

Uf, úvod jsem zmákla, takže teď k věci. V poslední době se dívám spíš po matných věcech, protože třpytivých mám už hodně. Každý stín je se shimmerem nebo třpytkami a tak to chtělo změnu. Začala jsem tím, že jsem si objednala paletku od Sleeku Ultra Matte V2 (mimochodem, chtěli byste recenzi???) a jako další se ke mně dostal stín od Yves Rocher v odstínu č.120, tedy Rose boisé mat.

Řeknu Vám to upřímně, když jsem ten odstín viděla, nebyla jsem vůbec nadšená. Nemám na očích příliš ráda teplé odstíny, moc mi nesluší. Nicméně jsem si řekla, že mu dám šanci a dobře jsem udělala! :) Objevila jsem totiž, jak je úžasně multifunkční! Dá se použít nejen na víčka v kombinaci se studenější hnědou nebo černou, ale je to také moc krásná tvářenka! Přesně ten odstín mezi růžovou tvářenkou a hnědým konturovacím pudrem. Takže nejen, že dodá tvářím "šťávu", ale krásně zvýrazní také její rysy, pokud naťupete trošku pod lícní kosti.



Co se týče pigmentace, tak ta je opravdu slušná. Stačí lehce přejet štětcem a barvy máte až až. Jak jsme už zmiňovala, můj odstín je matný. V nabídce je však 36 (!) barevných provedení. Jsou tu krásné výrazné barvy, jak matné tak se shimmerem, ale i jemné tělové odstíny. Proto si myslím, že z nabídky si vybere opravdu každá a pokud hledáte nějakou konkrétní barvu, mrkněte právě u YR.

Na obalu, který je klasický z černého plastu, je napsáno "creamy texture". S tím si však dovolím nesouhlasit. Podle mě je vyloženě sypká, pudrová. Maslové stíny zkrátka vypadají jinak. No a s konzistencí je tedy spojeno i jejich mínus a tím je, jak už možná čekáte, prášení. Nevím, jak jsou na tom ostatní odstíny, ale tenhle matný prostě práší. Musím říct, že s tímhle mám problém u většiny matných stínů. V tomhle jsou ty třpytivé na tom fakt líp! :)

Výdrž je slušná a s bází zvládnou celý den.

Pokud hledáte multifunkční líčidlo, které Vás bude doprovázet nejen na cestách, jděte do tohoto odstínu a budete mít produkt na oči i tváře v jednom! Nebo aspoň omrknětě další odstíny, nabídka je opravdu široká! :) 

Cena: kolem 250Kč

Hodnocení: 6/10

Máte se stíny Yves Rocher zkušenosti? A jaký je Váš oblíbený produkt od této značky?

11 komentářů:

  1. tyto stíny mám, akorát v tmavě modré a jsou opravdu skvělé :)
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Se stíny od YR zatím zkušenost nemám, ale obzvlášť tato barva mě velmi zaujala ..
    Recenzi na paletku Ultra matte V2 bych určitě uvítala :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se ta barva třeba moc líbí!!:) A jasně, že chceme recenzi:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  4. tak tento odstín by se mi fakt líbil :)a věřím, že je hezký jako tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je moc pěkná, líbí se mi :) Nicméně za mono stín mi přijde tahle částka docela vysoká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím. Na druhou stranu když si vezmu, že to využívám i jako tvářenku, která obvykle stojí kolem 200Kč, tak to není až tak hrozné... :)

      Vymazat
  6. ta barva je super! líbí se mi jak je matný (nebo se tak tváří :D)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tak tenhle odstín se neskutečně povedl! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, stíny jsem si díky tobě koupila a teď se těším, až mi dorazí ;-). Mám ráda tvůj blog, jsi milá a vždycky se tu cítím jako doma. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥