TAG: V peřinách :)


Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
Bez telefonu! Ano, od té doby, co mám chytrý telefon si před každým spaním projedu instagram :). Opravdu skvělá, nová závislost :-D

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Sanosoussi? To slovo opravdu vidím prvně, nicméně nejraději mám pohodlné pyžamko, které sice nevypadá nijak moc sexy, ale je mi v něm nejlíp a nejradši bych jej nosila celýýýý den, což se občas stane, když nikam nejdu, ale psssst. O:-)

Kniha?
Poslední období, kdy jsem přečetla více knížek byla maturita. Nojo s počítačem už na to nějak není čas! Nicméně teď jsem se aspoň konečně dokopala k Padesáti odstínům, protože jsem si chtěla udělat vlastní názor. Takže čtu jen tak občas :)

Kosmetické rituály?
Klasika - balzám na rty, krém na ruce. :)

Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Že by to byl rituál před každým spaním, tak to rozhodně ne. Jen občas si se spolubydlícími dáme sklenku a pokecáme. Někdy taky trošku oslavujeme, třeba když se daří u zkoušek. Zrovna včera jedna taková minipárty u nás na bytě byla, ale Vy, co mě sledujete na instagramu, jste to možná zaznamenaly. :)

Chrápu?
Snad nééé! :) Aspoň si nikdo, nikdy nestěžoval. 

Snídaně do postele?
No jasně, že ANO! :) Vždyť která z nás by nechtěla být rozmazlována? :)

Nominovat dál nikoho nebudu. Tag udělejte všechny, kterým se líbí :). A určitě mi také dejte do komentářů odkaz Vy, které jste tenhle tag už dělaly! :) Budu se těšit na počtení Vašich rituálů před spaním! :)

Mějte se krásně! :)

4 komentáře:

  1. Na tenhle tag se také chystám :) ! Sansoussi slyším také prvně, ba dokonce i čtu :D ! ..
    50 odstínů šedi čtu také a jsem teprve někde na 70 stránce :) !

    OdpovědětVymazat
  2. tento tag som este nikde nevidela ale vyzera super!

    Ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway o nove telove mliecka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tento tag vidím prvý krát a je to celkom zaujímavý. Kika

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥