LETNÍ NEONOVÉ NEHTY

Kdy jindy mít veselé, bláznivé, neonové nehty než právě v létě? :) Docela mě baví jak přitahují pozornost. Není se ani čemu divit, svítí opravdu do dálky. 

Použila jsem nové neonové laky od Dermacolu, které jsou teď velmi oblíbené. Je ale pravda, že nejsou příliš krycí a rozhodně je pod ně potřeba dát bílý podklad pro zvýraznění, aspoň pod odstín 1 Neon Yellow určitě. Dále jsem použila růžový lak od Flormaru, který jsem Vám ukazovala i tady a také bílý lak od Gabriella Salvete. 


Laky mají všechny docela podobné štětečky. Jsou středně široké a lakuje se s nimi celkem dobře. Myslím, že je to univerzální řešení, které sedne většině. :))

Bílý lak GS v odstínu č. 148 je opravdu super. Myslím, že bílých laků, které mají absolutní krytí je, obzvlášť v drogerii, ukrutně málo. Za to má GS opravdu velkou pochvalu. :))






A teď už konečně výsledek lakování... Pokud nemáte rády bláznivé nehty, tak se na něj raději ani nedívejte :)))


Tak jak se Vám nehty líbí? :)


Nosíte v létě taky výrazné laky? :)





10 komentářů:

  1. nosím väčšinou kriklavo ružový :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezké nehtíky :) výrazné laky v létě miluju a vyloženě si jejich nošení užívám :))

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju neonove bláznivé laky :) Mám dvě neonky od Dermacolu, jeden Flormal a pak dva noname které jsou úžasně zářivé :)

    OdpovědětVymazat
  4. žádnou neonku nemám a ani mě nikdy nelákaly, ale ty tvoje jsou moc pěkné, hezky sis pohrála!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výtvor :) Já jsem hodně lenivá na to, abych dávala pod neonku ještě bílou, takže na mně nevypadá tak hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neonky ma až tak neoslovili, ale tvoja manikúra je pekná a podarila sa :) Na leto, ako stvorená.

    OdpovědětVymazat
  7. od Dermacolu mám Neon Love a Neon Pink a oba mi přijdou super krycí :D neony mě tohle léto hodně baví, hlavně růžová

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný nápad! :) Já většinou na žádné hrátky s nehty nemám náladu ani čas, proto je dělám jen jednobarevné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥