TUŽKA NA OČI? JEDINĚ ZELENÁ! :)

Zelená tužka? Věc, bez které se v líčení neobejdu. Používám téměř denně, mnohem častěji než klasickou černou tužku. Zelená je podle mě mnohem jemnější, nepůsobí tolik tvrdě a navíc si myslím, že mi pěkně ladí k zeleným očím. No a proto se mi jich nahromadilo hned několik ve sbírce.


Sephora č. 202
Je moc fajn konzistencí, je hezky měkká, oči vůbec netahá. Jen má trošku brčálový odstín, který mi nepřijde tolik univerzální, jako ty ostatní. Proto po ní nesahám až tak často. Ale jinak je moc fajn a vydrží na očích celou věčnost, vůbec se nerozmazává.



Miss Sporty mini-me eye liner č. 040
Tužka, která má moc hezký odstín do tyrkysova. Je zase hezky měkká, krásně se s ní kreslí. Výhodou je tady to, že je vysouvací a nemusí se tak ořezávat. Každopádně její největší mínus je, že absolutně vůbec na oku nedrží a rozmazává se. Proto ji doporučit nemůžu.



 Rimmel Scandaleyes č. 009
Proslavená tužka od Rimmelu má také hezký odstín, který je hodně tmavý, od černé nemá daleko, ale na sluníčku se hezky leskne do zelena. Tato tužka je navíc voděodolná, takže výborně drží, vůbec se nehne z místa. Navíc je extrémně dobře pigmentovaná a také krásně měkká, s čímž souvisí i její mínus, že jde hrozně těžko ořezávat. Pořád se láme, ucpává ořezávátko a ani moc nepomáhá když se dá na chvilku do mrazáku.



Gabriella Salvete Metalic eyeliner č. 1
Automatic eyeliner č. 14
Mí největší oblíbenci. Tyto tužky jsou jednoznačně skvělé, už jsem je chválila i v TOP věcech do 100Kč - klik. Mají krásné barvy - tmavší č. 14 je studená, tyrkysově zelená. No a metalický odstín č.1 je pro mě ideálním kandidátem na zimu. Je to totiž takový šedý, zmrzlý odstín, který má zelené odlesky. Obě tužky jsou navíc super v tom, že drží celý den, jsou měkké, krásně pigmentované a nemusí se ořezávat.

V akci jste tužku číslo 14 mohli vidět v obyčejném denním líčení - klik.



Dermacol Efecteyeliner č. 3
Z celé sbírky jednoznačně nejhorší kandidát. Nechápu, že tuto tužku vůbec ještě mám. Je naprosto nepoužitelná. Nedá se totiž normálně nanést, protože okamžitě vytvoří nános, který se zvlní a po chvilce odpadává, což jde vidět i na fotce. Je to škoda, protože je to jinak krásná barvička.



S-he khol kajal č. 007
Poslední a zároveň můj nejnovější úlovek je kajalová tužka od DM-kovské značky S-he. Je hodně do tyrkysova, až skoro modrá, takže se taky nehodí ke všemu. Nicméně je docela fajn. Není sice extrémně měkká, ale oči nijak netahá. Je hezky pigmentovaná a hezky drží.



Zaujala Vás některá tužka?
Používáte také zelené tužky? A která je podle Vás ta nejlepší? :)


Mějte se krásně :)




12 komentářů:

  1. Zelenú mám rada, ale nesiaham po nej tak často. Skôr mám očné tiene. Ceruzku mám len jednu a to od GOSH- Velvet touch eye liner, odtieň 018 I sea you. Ceruzka je vodeodolná, keď sa pracuje rýchlo, dá sa aj rozmazať. Má skôr gélovú konzistenciu, kĺže sa po viečku... Mne osobne vyhovuje. Ak by si sa dostala ku GOSH kozmetike, tak myslím, že stojí za vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkná sbírka, já používám černou a občas na horní linku nějakou barevnou. Zelenou mám od Essence a momentálně testuji od Astor, sice jsou to spíše stíny v tužce, ale používám převážně na linku a paráda. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ceruzky veľmi nepoužívam, ale mama má tiež zelené oči a používa zelenú každý deň. :) Má myslím Catrice a vyhovuje jej, dík za tip na tú GS, už viem čo jej kúpim na Vianoce. :D Vždy jej nejakú kupujem ja, lebo neviem čo jej mám dať keď má nejaký sviatok. :D

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  4. Zelenou barvu na očich miluju, ale přiznám se, že s tužkama nejsem moc velký kamarád a moc je nepoužívám, tak jich mám jen pár :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Ano ano, zaujala, ta poslední od She, pecka odstín! Některé mám také, celkově mám tyto odstíny zelené moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta od She je pre mna asi najkrajsia a asi ju aj pojdem omrknut, je to fakt krasna farba :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky mám zelené oči a používám od Max Factor - olivovou, mrkni, je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi ji vyfotit ještě na očích, zajímalo by mě jak na nich vypadá, já si na svých absolutně nedokážu představit

    OdpovědětVymazat
  9. Doma vlastním pouze jednu zelenou tužku,ale musím říct,že se mi moc líbí, i když ji skoro vůbec nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta od SHE nevipadá zle , musím ju kuknúť v DM :)
    http://svetkosmetikypodlalu.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥