THE BALM MARY-LOU MANIZER

Řeknu to rovnou, dnešní článek bude pozitivní, hodně pozitivní. :) A opravdu to nejde jinak. Řeč totiž bude o rozasňovači Mary-Lou Manizer od americké značky The Balm. Myslím, že o něm bude slyšet ještě hodně, vzhledem k tomu na kolika blozích jsem ho viděla jako dárek od Ježíška. Objevuje se často také ve wishlistech, no a není divu... :)


O tom, že má značka The Balm geniální, neokoukané a naprosto originální obaly, už není třeba se zmiňovat. Mně se moc líbí a jsou krásným oživením mé kosmetické sbírky. Uvnitř rozjasňovače najdete také praktické zrcátko.

Balení rozjasňovače je velké a konkrétně je obsah 8,5 g produktu, což si myslím, že snad ani nejde spotřebovat vzhledem k tomu, že stačí použít malinké množství a tak vůbec neubývá. :) Primárně rozjasňovače používám na lícní kosti. Zvlášť poslední dobou jsem jim přišla hodně na chuť a klidně si je dávám i v běžný den, což jsem dřív nedělala. Výhodou tohoto produktu je, že se dá se navíc použít i jako oční stíny. Mně přijde super dát jej třeba na hnědé, neutrální oční líčení, které rozzáří a dodá mu zlatavý nádech.

Konzistence je velmi jemňoučká. Navíc je taková máslovitá, takže práší jen minimálně. Co se mi hodně líbí je, že neobsahuje žádně gigantické třpytky a efekt rozjasnění vytvoří vlastně spíš jen zářivý shimmer. Mary-Lou Manizer je extrémně dobře pigmentovaný, a tak to chce opatrné zacházení. Myslím, že přehnat to s ním, není až tak obtížné. :)

Co se týče barvy, tak ta poněkud klame. Když jsem rozjasňovač poprvé otevřela, vůbec mi nepřišlo, že by měl vytvořit nějaký zlatý efekt. V balení mi přišel hodně nude, a tak jsem se bála, že bude dost do bíla. Opak je ale pravdou, po nabrání se barvy promění v krásnou, leskou a studenou zlatou, která je opravdu hodně výrazná. :)

Mary-Lou Manizer je pro mě rozhodně nejlepší rozjasňovač, jaký jsem vyzkoušela. Když to shrnu, tak má krásné, originální balení, výbornou pigmentaci, dokonalý efekt a vydrží celý den. Co víc si přát? :) Už vím, já si přeji ještě jeho růžové dvojčátko Cindy-Lou. :))





Cena na oficiálních stránkách The Balm je 499 Kč

Hodnocení: 10/10

Co Vy a rozjasňovače? 

Vyzkoušeli jste nějáky od The Balm? :)





15 komentářů:

  1. Pred Vianocami som objednávala u tejto značky a toto v objednávke nesmelo chýbať :) som veľmi spokojná

    OdpovědětVymazat
  2. Mary Lou miluju a nedám na ni dopustit. Všechny ostatní rozjasňovače jsem rozdala, protože mi prostě stačí jen ona... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí ty obaly ! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně na tváři a obaly jsou prostě nádherné :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju jejich obaly! Rozjasňovač vypadá skvěle na pleti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím a chválím zařazení krásných fotek na obličeji. :) Já bych ho takhle pěkně v akci nebyla schopná vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  7. Aach vyzerá úplne úžasne :) a majú fakt skvelé obaly. Super článok

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby nabizeli ciste stribrny, tak se i povznesu nad ten (zjevne jen pro me velmi osklivy obal... :D Ale uznavam, ze vyzkouseni na ruku me ohromilo, opravdu pekny efekt.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá moc hezky! :) a přidávám si tě do sledovaných, máš zajímavý blog :))

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá krásně :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale vůbec bych se tomu nebránila, protože rozjasňovač vypadá moc dobře. A navíc to balení!
    Používám tekuté rozjasňovače a jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypada skvele, me od The Balm zaujal pudr na oboci BrowPow, ten bych si chtela poridit :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Bože, ten obal! :3 Chci od The Balm vyzkoušet nějaké produkty, myslím, že už vím, který bude první :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥