ZLATÁ ZÁŘ YVES ROCHER

Dnes si něco řekneme o laku na nehty Yves Rocher Vernis brilliance. Konkrétně mi přišel na testování odstín s názvem Doré, což je hodně zářivá zlatá barva. Ano, přiznávám, že sama bych si ji nikdy nevybrala a po vybalení jsem myslela, že lak nikdy nepoužiju. Ale přeci jen se taková příležitost našla, hodí se mi na dnešní ples. :))

Každopádně lak Vám doporučit nemůžu. Jediným plusem je pro mě velikost štětečku, který je tak akorát velký, plochý a super. Tím však bohužel zřejmě s pozitivy končíme. S lakem se jinak lakuje dost špatně, je extrémně tekutý a musí se s ním pracovat hodně opatrně, aby nestékal po celém prstu. S konzistencí souvisí také to, že špatně kryje. Pro krásný efekt jsou potřeba minimálně 3 vrstvy, takže lak hodně rychle ubývá. Po jednom lakování mi v balení, které obsahuje 5,5 ml, zůstala větší půlka. A to u laku, jehož běžná cena je 220Kč opravdu nechceme. Navíc schnutí je nekonečné. Lakovala jsem večer, seděla asi 3 hodiny u televize a lak ani potom nebyl suchý. Chce to opravdu pevné nervy.





Kdyby jste lak chtěli vyzkoušet i přes negativní recenzi, tak na stránkách Yves Rocher je momentálně v akci za 87Kč. (klik)

Máte s tyto laky vyzkoušené?





13 komentářů:

  1. Lak má krásnou barvu i když za 220 Kč bych si ho tedy nekoupila, v té akci už ujde :). Od YR jsem laky neměla ještě
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Hubatá žába3. ledna 2015 v 13:04

    V lahvičce krásné, avšak nevábně to kazí Tvé krásné nehty..Škoda...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Me se tedy odstin take nelibi.. Mam jeden lak od YR, ten je super, ale je to uplne jiny odstin, kremovy, fuchsiovy, takze je to asi o odstinu:/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na mě je tenhle odstín moc zářivý a asi bych si ho nevzala. ani se nedivím tvé kritice. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi nelíbí odstín, takové žluté zlato nemám moc ráda. :) No, a ani celkově mě moc nelákají... :) Po recenzi už vůbec. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je ve skutečnosti ještě žlutější než na fotkách...

      Vymazat
  6. No takový odstín bych si asi taky nikdy nekoupila :) Od Yves Rocher mám jeden lak, takový ten mini co má asi 5 ml a ten je dobrý, stačila by i jedna vrstva ani to schnutí není špatné - ale má celkem krátký štěteček zase...

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná barvička, škoda že laky nenosím... :(

    OdpovědětVymazat
  8. Za 220 korun bych si ho také nekoupila, v lahvičce vypadá rozhodně lépe než na nehtech. A co ho ještě zkusit třeba jednu vrstvu na barevný lak?

    OdpovědětVymazat
  9. je to krasavec, už s ním vidím nějaké zdobení :)) ale asi by mě z něj ruply nervy :D nesnáším dlouhé zasychání a lakování více jak dvou vrstev :))

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se mi moc nelíbí, navíc ta cena je fakt dost.

    OdpovědětVymazat
  11. Odstin vypada krasne, no skoda ze takto zklamal. I kdyz za 220,- bych si ho nekoupila ani kdyby byl super :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥