ESSIE WATERMELON

Pokud sledujete také můj instagram, tak jste si možná všimli, že jsem tam nedávno ukazovala dva drobné dárečky, které mi mamka přivezla z rakouského DMka. No a jedním z nich byl lak na nehty Essie v nádherném odstínu Watermelon. Barvička se trefila přesně do mého vkusu, takové odstíny mám nejraději. Je naprosto jedinečný. Není ani úplně růžový, ani červený, ani vínový, ale něco mezi tím. Stejný odstín zbožňuji i u rtěnky L'oréal Pure Reds v odstínu Freida, ke kterému se lak skvěle hodí a vypadá to, jako by tato dvojice byla vytvořená přímo k sobě. :)

Co se týče samotného laku, tak je tekutější, takže se mi několikrát stalo, že při vetší vrstvě stékal. Musí se s ním proto zacházet opatrněji a raději lakovat v tenčích vrstvách. I přesto krásně kryje. Schnutí je také rychlé a s lakem jsem tedy celkově moc spokojená! :)





Jak se Vám lak líbí?


Co Vy a laky Essie? :)




10 komentářů:

  1. Essie laky jsem zatím nezkoušela, tohle je moc pěkná barva :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Ani ja som zatiaľ Essie neskúšala....výber farbie majú však úžasný...táto farbička vo mne evokuje krásny letný či jarný deň

    OdpovědětVymazat
  3. Se znackou zkusenost nemam ale odstin vypada na nehtech moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šmankote to je krásná barva! :) No snad se u nás budou někdy prodávat Essie laky na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  5. upřímně? toho krasavce ti závidíím :)) od Essie zatím žádný láček nemám :(

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá krásně a barva je úžasná;)

    OdpovědětVymazat
  7. Se značkou Essie zatím nemám zkušenosti, lak je ale nádherný!^^

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Chjo článek jsem rozklikla s nadějí, že najdu něco dalšího co voní po melounu.. :D Ale lak vypadá taky hezky

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá moc hezky, nevíš jestli je k sehnání i v DM v čr? mě se zdá že jsem ho neviděla :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥