MAVALA GARDEN PARTY PETUNIA

Po delší odmlce jsem zpátky a hned s ukázkou krásného laku od švýcarské značky Mavala. Konkrétně se jedná o kousek z limitované edice Garden party, která celkem obsahuje 6 nádherných letních odstínů. Jsou to letní, pastelové barvy a vybrala bych si snad všechny. Dnes mám pro vás ukázku odstínu s názvem Petunia.


Jak můžete vidět na fotce, lak má klasický kulatý štěteček střední velikosti, takže se s ním lakuje hezky a je i relativně přesný, nemůžu si na něj stěžovat. Co však aplikaci trošku stěžuje, je konzistence laku, je totiž hodně hustá a tak je potřeba nehet nalakovat na první pokus, protože další tahy jsou vidět a dělají pruhy.

Co se týče samotného odstínu, ten jsem si naprosto zamilovala a je to přesně barva, jaké vyhledávám a nosím nejraději. Popsala bych ji jako střední baby pink s nádechem do fialové a hodně studeným podtónem. Myslím, že bude slušet úplně všem. :)

Fotka trošku zkresluje a lak na ní působí teplejší než ve skutečnosti je.


Laky Mavala seženete v parumeriích Fann za 149Kč. Rozhodně doporučuji je omrknout! :)

Mějte se krásně.


4 komentáře:

  1. Krásný odstín, růžovou já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o této značce párkrát četla a myslím, že by stála za to vyzkoušet. Navíc je tahle barva opravdu krásná a decentní, ideální na léto. Děkuji za tip
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. to je parádní odstín, takové mám rada :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥