MAX FACTOR EXCESS SHIMMER

V březnu tohoto roku zavítaly do našich drogerií nové stíny od značky Max Factor Excess Shimmer. Zaujaly mě na první pohled a nevěděla jsem, který odstín si vybrat dřív. Ze všech šesti nabízených se mi totiž líbily úplně všechny. Nakonec volba padla na černou variantu Onyx a navíc mi ještě Max Factor zaslal na vyzkoušení růžový odstín Pink opal.


Spoustu z nás jistě napadlo, že stíny budou podobné tolik oblíbeným a známým Color Tatoo, mají přece tak podobný obal. Balení je však to jediné v čem jsou si blízké, jinak jsou to naprosto odlišné produkty. Excess shimmer mají našlehanou, pudinkovou texturu a už na první dotek mi přišly hodně mastné. Tím pádem se jim na víčku moc nelíbí, ne a ne na něm zaschnout. Plusem konzistence je alespoň to, že krásně kryjí v jedné slabounké vrstvě.

Jak jsem už zmiňovala, velmi mě zaujaly hlavně odstíny. Všechny jsou krásně třpytivé, obzvlášť na sluníčku nádherné. Růžová varianta má v sobě droboulinké třpytečky, které se odráží do modra a působí tak na mě studenějším dojmem. Odstíny se značce Max Factor rozhodně moc povedly a myslím, že dokážou zaujmout.

U těchto stínů je však absolutním průšvihem výdrž. Prostě nedrží. Vůbec. Ať už pod ně dám bázi nebo ne, ať už na ně dám ještě pudrový stín nebo ne, ať už je dám v jedné slaboulinké vrstvě nebo třeba v pěti, vždycky s víčka sjedou a vytvoří jen nepěknou linku v záhybu oka. Je mi to opravdu líto, na stíny jsem se těšila, ale doporučit je nemůžu.





Máte se stíny Excess Shimmer zkušenosti? Budu ráda, když mi dáte vědět jak vyhovují vám! :)

Mějte se krásně.



1 komentář:

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥