VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE S BIODERMOU

Máme tu třetí adventní neděli a s ním vyhlášení soutěže pro všechny Sébiumfriends, která se konala na blogu. Zapojilo se vás velké množství, což mě opravdu moc těší. :) Nicméně výhry byly tentokrát jen dvě. :)


Vítězku prvního balíčku jsem určovala já, podle vašich odpovědí. Protože všechny byly dost stejné, rozhodla jsem se, že odměním tu nejoriginálnější. To je podle mě komentář č.53, ve kterém byla slečna kreativní a složila krátkou básničku.


Ke komu poputuje druhý balíček? O tom už rozhodl random, který vylosoval komentář s číslem 22!


Vítězkám moc gratuluji, budu vás kontaktovat! :)

Ostatní nezoufejte, brzy bude další soutěž.

Mějte se krásně!



2 komentáře:

  1. Jééé, děkuju strašně moc! :-)
    A také moc gratuluji druhé výherkyni!

    OdpovědětVymazat
  2. juuu já taky moc děkuji a gratuluji kolegyňce:)) teším se až se namažeme:)))))))) krásný den:)s bioderm:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥