MOJE PRVNÍ SEZNÁMENÍ S REVLONEM: LEGENDÁRNÍ MAKEUP COLORSTAY

Myslím, že určitě každá z vás zaznamenala, že do Česka se po několika letech vrátila značka Revlon, kterou najdete v parfumeriích Fann a také v některých drogériích. Já osobně mám tuto značku spojenou hlavně s legendárním makeupem, takže jsem moc ráda, že jsem měla možnost jej konečně vyzkoušet, za což moc děkuji! :)


I když je má pleť smíšená, vybrala jsem si variantu pro normální až suchou pleť, jakou mám větší část roku. V nabídce je ještě makeup na pleť mastnou, který určitě plánuji vyzkoušet v létě. Automaticky jsem sáhla po nejsvětlejším odstínu, který mi většinou u všech značek sedí. Tento, 110 Ivory, je však tak moc světlý, že dokonce i já si v něm přijdu hodně bílá. Takže pokud máte opravdu hodně světlý odstín pleti, určitě vám barevně sedne. Makeup má vyšší střední krytí, ale zároveň netvoří masku. Nejvíc se mi osvědčilo nanesení štětcem a následné zapracování do pleti beauty blendrem, kdy makeup udělá krásný finish a hezky se do pleti vstřebá. A jaké je podle mě největší plus tohoto produktu? Jednoznačně výdrž! Zvládne prostě všechno, celý den drží a večer ho odličuji téměř ve stejném stavu, jako po ranním nanesení. Navíc se během dne ani nemění, neleze do pórů, ani neflekatí. A někomu může vyhovovat také ochranný faktor SPF 20.

Cena: 339Kč za 30ml.

Praktické balení s pumpičkou (kterou dřív tento makeup neměl).
Výborné krytí.
Výdrž.
Krásný finish na pleti.
Ochranný faktor.
Cena.

Nejspíš žádné. :)




Co vy a makeup Colorstay? Vyzkoušeli jste nebo to plánujete?

Mějte se krásně!



9 komentářů:

  1. O tomhle makeupu jsem slyšela hodně ale ještě jsem nezkoušela :) od Revlonu mě lákají věci na rty, je super, že už je v ČR :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Se znackou Revlon zatim zadnou zkusenost nemam, ale jejich produkty me lakaji, hlavne matne pastelky na rty a tento makeup :)

    OdpovědětVymazat
  3. joo, 110 je moc, ale 150 Buff je výborný odstín i na bledule! akorát je zatím jen ve verzi na normální pleť, ale snad bude časem i pro smíšenou. a díky bohu za pumpičku, staré balení bylo děsné :D

    OdpovědětVymazat
  4. Som rada, že ti sedí! Toto je podľa mňa najlepší makeup aký existuje. Konečne ale zmenili to balenie, to staré z ktorého sa vylieval bolo otrasné. A tiež odporúčam odtieň 150, je omnoho prirodzenejší ako 110 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, a ve kterých drogeriích se Revlon objevuje víš? Já zatím vím jen o Fannu (a k tomu ještě jen v Olympošce). Díky :)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to nebude žádná síť velkých drogerií, zatím dávali na fb tyto: PARDUBICE - My Beauty
      KOPŘIVNICE - Drogerie Bety
      VYŠKOV - Parfumerie Dioné
      VESELÍ NAD MORAVOU - VMD Drogerie (+ brzy i e-shop)
      ZLÍN - Drogerie Centrál
      SVITAVY - Drogerie Stera
      LITOMYŠL - Drogerie Stera

      Vymazat
  6. tohle byl jeden z prvních make-upů, které jsem kdy vyzkoušela :) za ty roky ho podle mého hodně změnili, ale stále je výborný!

    OdpovědětVymazat
  7. Já zrovna dnes ten na matnou pleť poslala dál, protože mi nesedl. Jako nebyl špatný a vlastně i docela souhlasím s tím co si o něm ty napsala, ale večer mi šel hrozně blbě odlíčit a to mi dost vadilo. Mě celkově klasické make-upy moc nevyhovují :( Používám nejraději asijské BB krémy :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥