PROTOŽE JEDINĚ ČISTÁ PLEŤ JE KRÁSNÁ PLEŤ

NIVEA NOVINKY

Nevím jak vy, ale já se cítím nejlíp nalíčená. Což se ale ne vždy úplně líbí mé pleti, proto je důležité nechat ji i "odpočinout" a minimálně na noc ji důkladně odlíčit. Pravidelné čistění zkrátka pomáhá pleť udržovat hezkou. No a dnes se podíváme na mé nejnovější odličovací produkty Nivea. :)


Dva produkty, které mi přijdou hodně podobné jsou čistící pleťový krém a pleťové mléko. Oba krásně voní, klasickou Nivea vůni, kterou mám ráda. Pleťový krém, který je hutnější je pro snadnější manipulaci ve vymačkávácí tubě, zatímco mléko s tekutější konzistencí v lahvičce. A kromě zmíněné konzistence v nich nevidím velký rozdíl. Krém i mléko pleť odlíčí hezky. Používám je tak, že lehce prsty vmasíruju do pleti, tím se rozpustí makeup a následně setřu vatovými tamponky. Velké plus dávám tomu, že mi nedráždí mou velmi citlivou pleť. A líbí se mi také, že oba tyto produkty pleť nevysušují, mám pocit, že bych po použití ani nepotřebovala nanést klasický krém. :)


Společně s odličovacím krémem a mlékem se na trhu objevily také nové odličovací ubrousky. Tmavě modré s Nivea Creme care komplexem a bílé s micelární vodou a vitamínem E. Obě varianty jsou určené i na oční makeup a poradit by si měly dokonce i s voděodolným líčením. Přímo na voděodolný makeup jsem je nezkoušela, protože voděodolné produkty nemusím, ale zkoušela jsem s nimi odlíčit opravdu hodně výrazné líčení - včetně očních linek a řasenky.  A celkem si s tím dokázaly poradit a všechno mi odlíčily, jen mi to dalo mnohem větší práci než obvykle. Na ubrousky zkrátka v klasickém odličování nejsem zvyklá. Je to pro mě fajn alternativa na cestování, ale na domácí použití upřednostním klasické produkty. Nicméně opět dávám plus, že ubrousky neštípou v očích, ani nedráždí pleť, jsou tak akorát vlhké a voní krásnou, čistou Nivea vůní. Kdyby měly ještě praktičtější balení s plastovým uzavíraním - jako např. ubrousky Douglas nebo Marionnaud, byly by top. :)

Za sebe tedy můžu všechny tyto produkty doporučit. Jsou opravdu fajn a navíc velmi dostupné. :)

Co vy a odličovací produkty Nivea, zkoušeli jste? :)

Mějte se krásně! :)

Tímto také děkuji zastoupení značky Nivea za poskytnutí produktů k recenzi.



1 komentář:

  1. Mam doma ty micelarni ubrousky, ale jeste jsem je nezkousela. Niveu mam ale rada, tak verim, ze budou fajn :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář. Mám z nich radost ♥